Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες

Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες
D.S.G. A.C.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΛΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ - ΔΙΚΑΙΟΠΟΛΙΣ

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ;

ΕΝΤΟΝΗ ΦΗΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΩΡΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΣΟΒΑΡΑ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ. ΟΙ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΑΝΑΒΛΗΘΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ.
ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΥΡΕΣΗΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΓΙΑ ΦΙΛΙΚΟ ΑΥΡΙΟ Ή ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.
ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΕΓΚΥΡΗ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.
ΥΓ: Η ΧΑΤΖΗΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΝΩΡΙΖΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΥΤΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΕΒΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ. ΤΙ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ ΑΡΑΓΕ;;;
Η ΓΝΩΣΤΗ ΝΥΦΙΤΣΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ (ΒΛΕΠΕ ΓΙΩΤΗΣ) ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΤΥΧΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΕΙΝΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΧΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΔΥΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. ΤΙΣ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΧΑΤΖΗΔΙΟΙΚΟΥΝΤΑ... ΕΤΣΙ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ!!!!!!!!!!!!

6 σχόλια:

  1. Επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες που δίνονται στο παραπάνω κείμενο μέχρι και το ΥΓ.
    Αν δεν βρεθεί αντίπαλος για φιλικό (το πιο πιθανό αφού το έχει αναλάβει το τσιράκι) θα κάνουμε προπόνηση στον Πενταπλάτανο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε συ Χάτζι πώς με πρόλαβες για ένα λεπτό, έχεις βάλει κάμερα στο γραφείο μου? Μέχρι εκεί έφτασε η παράγκα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρακαλούνται τα μέλη να χρησιμοποιούν τα ψευδώνυμά όταν αναφέρονται στους άλλους και όχι τα ονοματεπώνυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΝΟΥΕΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.
    ΒΛΕΠΩ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ. ΑΡΓΗΣΕΣ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΕ ΠΟΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙΣ!!!!
    ΥΓ: ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟ OVERLAP, ΑΠΛΩΣ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΕΣΥ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ!!!
    ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ!!!! (ΣΣΣΣΣ....ΚΡΥΒΕ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μανουέλ σε συγχωρώ για το μηνιαίο (νομίζω με αυτή τη συχνότητα γίνεσαι υποστηρικτής του giades) παραστράτημά σου και σε ενημερώνω ότι το τσιράκι ό,τι πληροφορία βγάζει τη μαθαίνει από μένα, δεν είναι ενδιαφέρον όμως όλες τις αναρτήσεις στο ιστολόγιο να τις κάνω εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΜΕΤΕΦΕΡΕ Η ΧΑΤΖΗΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΑΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΦΟΒΟΤΑΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.
    ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΤΟ ΒΓΑΖΩ ΕΓΩ!!!!
    ΥΓ: ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ (ΣΠΑΝΙΩΣ) Η ΧΑΤΖΗΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΑ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΚΟΝΕ, Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΥΝΝΕΦΟ!!!!ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ ΧΑΤΖΙ;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή