Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες

Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες
D.S.G. A.C.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΛΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ - ΔΙΚΑΙΟΠΟΛΙΣ

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ "ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ";

ΕΠΕΙΔΗ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΥΡΙΟ-ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΕ ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ ΕΔΕΣΜΑΤΑ (ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ);
ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ,ΑΣ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ...

1 σχόλιο:

  1. Giades η άκρως ενδιαφέρουσα πρότασή σου δεν βρήκε ανταπόκριση. Δεν ξέρω αν έχουν λάβει χώρα παρασκηνιακές διαδικασίες. Εγώ, πάντως, την στηρίζω, εκτός εάν προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο σημερινό τραπέζι είναι η συμμετοχή σε αυτό της προηγούμενης Παρασκευής..

    ΥΓ. Διαχωρίζω την θέση μου από τον ανώνυμο Πολωνό παρατηρητή, που έκανε το σχόλιο στην ανάρτηση του Παλτε. Κάποιοι δεν θέλουν να λάβουν στα σοβαρά αυτά που είπαμε για την ανωνυμία. Δηλώνω ότι δεν είμαι εγώ..οι παρεμβάσεις μου είναι πάντα επώνυμες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή