Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες

Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες
D.S.G. A.C.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΛΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ - ΔΙΚΑΙΟΠΟΛΙΣ

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

ΚΡΟΥΣΜΑ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ

ΜΕ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΟ-ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΙΩΤΗ.
ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
Ο ΓΙΩΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ-ΣΥΝΕΝΟΧΗ ΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΟΒΕΙ ΚΑΙ ΡΑΒΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!!!
ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΗ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ (ΓΙΩΤΗ) ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ!!!
ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ, ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ...
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΜΕΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΛΟΓΩ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΥΘΙΞΙΑΣ।
ΥΓ:
ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ, Ο ΓΙΩΤΗΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΦΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΤΗΝ ΚΡΟΥΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΑ ΟΤΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΑΓΓΕΛΙΑ ΣΕ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΟΤΙ ΝΕΑΡΟΣ, ΨΗΛΟΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΟΣ ΦΙΛΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΟΥ ΔΣΓ ΑΝΑΖΗΤΑ ΝΕΑΡΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΣ ΘΕΣΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΣΥΝΕΥΡΕΣΗ!!!! ΔΕΚΤΕΣ ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!!!

4 σχόλια:

  1. εάν ο κύριος giades δεν μπορεί να αντεπεξέλθει με την σύγχρονη τεχνολογία δεν είναι ανάγκη να ρίχνει λάσπη στην λειτουργία του πλέον δημοκρατικού ιστολογίου. εάν του "έκοβε" λίγο θα έβλεπε ότι το σχόλιο του δεν δημοσιεύτηκε γιατί δεν πάτησε το κουμπάκι "δημοσίευση σχολίου"....
    αποδείξεις θα παρουσιαστούν στην επόμενη προπόνηση εάν και εφόσον ζητηθούν...συγνώμη στο φιλικό με τον Αριστοτέλη που έκλεισε ο giades...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι σίγουρος ότι φέτος με τον Αριστοτέλη θα παίξουμε ΜΟΝΟ στα τελικά, εφόσον βέβαια προκριθεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
    ΓΙΩΤΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΘΛΗΘΕΙΣ ΣΤΟ ΦΙΦΑ 2011!ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕΣ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ!!ΑΛΛΙΩΣ ΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΧΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ;;;;;;ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΣΟΥ "ΚΟΒΕΙ";;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά ρε μπουμπούνα giades είναι δυνατόν να έσβησα το δικό σου σχόλιο και να έσβησα και το δικό μου.... για σκέψου λίγο... εδώ θα μου πεις, δεν μπορούσες να ξεχωρίσεις τις ομάδες(διαχωριστικά - χωρίς διαχωριστικά) στην σημερινή προπόνηση..
    όσο για το φιλικό μην αγχώνεσαι φιλαράκι θα κάτσω στις κερκίδες να σε θαυμάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή