Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες

Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες
D.S.G. A.C.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΛΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ - ΔΙΚΑΙΟΠΟΛΙΣ

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Προπόνηση ομάδας


Την Τετάρτη, 21-3-2012 διεξάγεται η 26η αγωνιστική της Α ερασιτεχνικής Πέλλας και στο γήπεδο του Πενταπλατάνου θα διεξαχθεί ο αγώνας του Φίλιππου με τον ΠΑΟΚ Δαμιανού, οπότε η προπόνηση της ομάδας του «Δικαιόπολις», θα πραγματοποιηθεί στο γήπεδο του Μεσιανού, περί τις 3:15μμ..

3 σχόλια:

  1. Μακρινός παρατηρητής20 Μαρτίου 2012 στις 9:10 μ.μ.

    Είμαι φίλος του ΠΑΟΚ Δαμιανού. Σόρυ αλλά θα πάω να δω την ομάδα μου που παίζει στον Πενταπλάτανο. Προπόνηση για μένα κάποια άλλη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή μαζεύτηκαν αρκετά φάρμακα, καλό θα είναι σήμερα το βράδυ να συγκεντρωθούμε για την διαλογή.
    ΥΓ Χριστιάνο, αν έχεις πρόβλημα στο κουβάλημα της φανέλας, έχω ειδικό γερανάκι γι' αυτές τις δουλειές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφού ζητήσω συγγνώμη, που οι επαγγελματικές υποχρεώσεις μου με ανάγκασαν να μείνω μακριά από την ομάδα, θέλω να σας δώσω μερικές συμβουλές τώρα που αρχίζει το πρωτάθλημα.
    Καταρχήν μην ακούτε τον Κωστίκα, ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος αφού βρίσκεται ακόμη στον μεσαίωνα. Από αυτά που διαβάζω στο μπλογκ καταλαβαίνω πως ότι μάθατε τόσα χρόνια μαζί μου, κοντεύετε να τα ξεχάσετε. Πονέσαν τα μάτια μου με αυτά που βλέπω από τον Κωστίκα και αναγκάστηκα να πάω σήμερα στον οφθαλμίατρο. Τα μπαμ-μπουμ και οι οι γιόμες είναι γι’ αυτούς που έχουν οστεόφυτα και θέλουν να τα σπάσουν κοιτώντας την μπάλα που κινείται στον αέρα. Παίξτε με πολλές πάσες και με την μπάλα να περνάει απ’ όλους τους παίκτες, ώστε να ευχαριστιούνται όλοι το παιχνίδι. Λάθη θα γίνονται αλλά δεν πειράζει, σημασία έχει να χαίρεστε αυτό που βγάζετε σαν ομάδα. Σήμερα είναι μια υπέροχη ημέρα κάντε ζέσταμα και χωριστείτε σε τριάδες δουλεύοντας το overlap.

    ΑπάντησηΔιαγραφή