Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες

Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες
D.S.G. A.C.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΛΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ - ΔΙΚΑΙΟΠΟΛΙΣ

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Ταχεία ανάρρωση μεγάλε μάγε...

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε προχθές η επέμβαση στο πληγωμένο γόνατο του Christiano, γνωστού και ως δεύτερου τερματοφύλακα, που έγινε πρώτος στη θέση του Τανάλια, με τη βοήθεια της γνωστής μεθόδου των βουντού. Θέση που δεν κατάφερε να κρατήσει πολύ, καθώς τα βουντού έπιασαν κι αυτόν και τον οδήγησαν στο χειρουργικό κρεβάτι (!!) μετά την ηρωική του εμφάνιση, στη νίκη επί του Αριστοτέλη. Η Διοίκηση, ο προπονητής και όλοι οι παίκτες της ομάδας, του εύχονται ταχεία ανάρρωση και γρήγορη επάνοδο στους αγωνιστικούς χώρους.

8 σχόλια:

  1. Με χρέωση του ΛΕΑΔΙΓ ζητήθηκε και ήρθε απο Αμερική ειδικό βιονικό μόσχευμα. (Το ότι ο kumar όταν άκουσε την τιμή έβγαλε μαλλιά δεν είναι του παρόντος -εξάλλου τόσο καιρό τον παρακαλάμε για την generalli-). Σιδερένιος φίλε μου!!! il commandante.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τις θερμότερες ευχές μου Cristiano, για γρήγορη επάνοδο. Πρώτα στις καθημερινές σου ανάγκες και μετά επάνοδο στα γήπεδα.
    Να 'σαι σιδερένιος στη κυριολεξία (με το μόσχευμα made in California... το βλέπω σίγουρο!)

    Υ.Γ. Προς Commadante. Προτείνω να κοιτάξεις λίγο ζεστά το θέμα της παρουσίας σου στον μεθαυριανό αγώνα με τα Χανιά, γιατί στη κυριολεξία η ομάδα έχει γίνει ένα απέραντο... νοσοκομείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ θερμά τη Διοίκηση, τον "τεράστιο" προπονητή μας και όλους τους παίκτες γενικότερα, Commandante και Παλτετσανάκη ειδικότερα, για τις ευχές τους.
    Μία ασήμαντη διόρθωση: το μόσχευμα ήρθε από την πολιτεία του Τενεσί, μαζί με μια ντουζίνα μπουκάλες ουίσκι, ούτως ώστε να αντέξω τους πόνους του πρώτου εικοσιτετραώρου (νέα μέθοδος αποθεραπείας που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά παγκοσμίως στον γράφοντα). Λόγω κακού υπολογισμού όμως έχουν περισσέψει αρκετά μπουκάλια, τα οποία θέτω στη διάθεση της Διοίκησης για να τα χρησιμοποιήσει κατά βούληση.

    Ο πρώην δεύτερος,
    πρώην πρώτος,
    νυν άστα να πάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ CHRISTIANO ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ
    ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΓΙΑΤΡΟ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΚΤΗΣΩ
    ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ.
    Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΤΟΣ
    ΝΥΝ ΠΙΣΩΕΣΤΙΑΣ
    ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΞΑΝΑ ΠΡΩΤΟΣ (ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΕΙ,ΘΑ ΒΡΩ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΚΑΙ ΝΗΦΑΛΙΟΣ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΜΟΥ!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑΧΕΙΑ ΑΝΑΡΡΩΣΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΑΝΟΔΟ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΟΥ.
    ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΜΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΛΥΘΕΙ.
    ΤΟ ΛΕΑΔΙΓ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΣΟΥ.
    ΗΔΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ (ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ....... ΜΑΛΛΙΑΡΟ ΚΑΜΑΡΑ!!!!)
    ΥΓ:ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ ΤΟΝ ΤΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΔΙΕΝΕΞΕΩΝ ΜΕ ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΙΣΧΥΡΗ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.ΑΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ (ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ Η ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΘΕΛΕΙ ΑΓΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΕΥΧΕΛΑΙΟ!!)
    ΥΓ2: ΚΟΥΛΗ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΡΑ ΜΟΥ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΕΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΒΑΣΙΖΟΜΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεγάλε Χρήστο περαστικά και από εμένα (κουλιο). Μετά από χρόνια βρήκα τη θέση που μου αρμόζει και δηλώνω στην διοίκηση ότι σε περίπτωση που μετακινηθώ πάλι σε άλλη θέση θα κρεμάσω τα γάντια, παπούτσια κλπ. η απόφαση μου είναι οριστική και τελεσίδικη. Ευχαριστώ για την κατανόηση εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεγάλε Κούλιο, κανένας δεν πρόκειται να σε μετακινήσει από τη θέση σου. Εξάλλου, νομίζω πως μετά από μία πληγωμένη καρδιά και ένα κυριολεκτικά διαλυμένο γόνατο, κανένας δε θα θέλει να πάρει το ρίσκο που πήρες εσύ. Είσαι ήρωας που το διακινδυνεύεις τόσο πολύ!!!
    Έχω πει πολλές φορές ότι η θέση αυτή σου πάει!! Μη μου αγχώνεσαι. Δε θα διεκδικήσω τη θέση όταν αποκατασταθεί το γόνατό μου. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
    Δέσπο, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Όσο για τα μπουκάλια, στην επόμενη επέμβαση χιαστού που θα κάνω (έχω πάρει φόρα πλέον και έχω αποκτήσει know-how) θα προτείνω τη συγκεκριμένη αποθεραπεία με τα ουίσκι στον θεράποντα ιατρό μου και ό,τι περισσέψει χάρισμά σου, μεγάλε μου!!
    Συγχαρητήρια σε όλους για τη νίκη με τα Χανιά. Καλή συνέχεια!
    Τους επόμενους αγώνες ελπίζω να μπορώ να τους δω από τον πάγκο της ομάδας και χωρίς βακτηρίες.

    Christiano

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεγάλε Χρήστο γίνε εσύ καλά και έλα στις προπονήσεις να υπάρχει ανταγωνισμός για τη θέση του βασικού, ας παίζει ο καλύτερος και ο άλλος αναπληρωματικός. Να το ΑΚΟΥΣΕΙ αυτό η διοίκηση ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή