Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες

Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες
D.S.G. A.C.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΛΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ - ΔΙΚΑΙΟΠΟΛΙΣ

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Φιλικό ομάδας ΔΣΓ με Ν. Τραπεζούντα


Την Τετάρτη, 13-4-2011, έχει προγραμματισθεί φιλικός αγώνας με την ομάδα της Ν. Τραπεζούντας στο βοηθητικό γήπεδο της Ν. Τραπεζούντας (Τσαλί). Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 4:00μμ και η συγκέντρωση της ομάδας θα γίνει στις 3:30μμ. Στολή θα φορέσουμε την λευκή (Πειραιώς) με μαύρο σορτς και μαύρη κάλτσα. Όσοι δεν την έχουν, να φορέσουν μία λευκή φανέλα.

11 σχόλια:

  1. το αφεντικό της πόλης12 Απριλίου 2011 στις 6:03 μ.μ.

    Εγώ θα είμαι στο φιλικό και θα έχω μαζί μου και μια λευκή φανέλα. Α, ξέχασα, πειράζει αν έχει σχέδιο ή πρέπει να είναι ολόλευκη;
    Για να έρθουμε λίγο στα του Βόλου, θα ήθελα αύριο να ξέρω ποιοι θα επιθυμούσαν διανυκτέρευση για να δούμε πόσοι είμαστε και να βρούμε ξενοδοχείο. Έχω υπόψη μου ένα, αλλά πρέπει να ξέρουμε τι αριθμό δωματίων να τους πούμε τους ανθρώπους..
    το όνομά μου ταιριάζει με την πόλη του Βόλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πραγματικό αφεντικό της πόλης12 Απριλίου 2011 στις 6:25 μ.μ.

    Η λευκή φανέλα θα πρέπει να έχει τον δικέφαλο στο στήθος!!
    Αύριο στο φιλικό θα πρέπει να ξέρουμε ποιοι και πότε θα διανυκτρεύσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.
    ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΙΕΖΑΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ;ΕΞΗΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΧΑΤΖΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑΚΗ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΕΛΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ. ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ. ΙΣΧΥΕΙ;
    SAILOR ΠΕΣ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάλι άκουσα για "δίπατο" λεωφορείο...
    Ισχύει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αύριο κάποιος πρέπει να φέρει τούρτα, γιατί σήμερα ο αιώνιος έφηβος της ομάδας, ο άνθρωπος που ταυτίστηκε με την σύσφιξη των σχέσεών μας και το ξεχείλωμα των κιλών μας, κλείνει τα σαράντα ένα του χρόνια. Να είναι γερός και να τα εκατοστήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος Παρατηρητής πάγκου12 Απριλίου 2011 στις 8:41 μ.μ.

    Χρόνια του πολλά. Αν και δεν του φαίνεται να κλείνει τα σαράντα ένα. Είναι εξακριβωμένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ.
    ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ!!!!
    ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ DNA ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΤΖΙ!!!!!
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΟΡΕΡ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κουίζ:

    Πόσα χρόνια έχει να βάλει ΓΚΟΛ ο εορταζόμενος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά κι από εμένα.
    Στο κουίζ νομίζω λιγότερο από ένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δείτε το γήπεδο στο google maps σε Διμήνιον, Αισωνίας, Μαγνησίας, εάν όντως παίζουμε σε αυτό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελπίζω :

    α) να είναι σε καλή κατάσταση
    β) να μην είναι μακριά απ' τη πόλη

    (έχω ακούσει ιστορίες από παλαιότερους για γνωστό παιχνίδι στα Γρεβενά...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή