Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες

Μην ντραπείς αν έπαιξες καλά κι έχασες. Να ντραπείς αν έπαιξες κακά και κέρδισες
D.S.G. A.C.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΛΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ - ΔΙΚΑΙΟΠΟΛΙΣ

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Τα νέα του αγώνα μπάσκετ με αντίπαλο την ομάδα του Δ.Σ. Βέροιας

Ο άδικος αποκλεισμός των συναδέλφων από το Δικηγορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης και η απαγόρευση της συμμετοχής τους στην σύνθεση της ομάδας μας, μπορεί να στέρησε από αυτούς την χαρά της συμμετοχής σ’ ένα δικηγορικό πρωτάθλημα και από την ομάδα του Δικηγορικού Συλλόγου Γιαννιτσών, από επιπλέον αγωνιστικές λύσεις, έκανε όμως τους παίκτες που αγωνίστηκαν στον αγώνα της πρεμιέρας του 6ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδας και Κύπρου, απέναντι στους διοργανωτές της Βέροιας, να καταθέσουν την ΨΥΧΗ τους και παρά τον αποδεκατισμό της ομάδας να κυνηγήσουν μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο τη νίκη. Ποιον να αναφέρεις και ποιον να ξεχάσεις;
Τον Ενωσίτιτς, που ως πιστός στρατιώτης δίνει το παρόν σε όλες τις μάχες,
τον Μπάμπιτς, που παρά την αγωνιστική του απραξία προσπάθησε τις τελευταίες ημέρες να θυμηθεί τον καλό του εαυτό και ν’ αντέξει σ’ έναν αγώνα που οι λύσεις ήταν περιορισμένες,
τον Giades, που ενώ ήρθε στο γήπεδο με πασατέμπο για να απολαύσει τον αγώνα από την κερκίδα, έβαλε τελικά σορτσάκι και παπούτσια (ευτυχώς όχι με τάπες) και με σκυλίσια άμυνα (καμία σχέση με αυτή που παίζει στο ποδόσφαιρο), έκλεβε μπάλες ως άλλος Αρσέν Λουπέν,
τον Ζαχαρουίτα, που έπαιξε με ένεση και κίνδυνο υποτροπής του τραυματισμένου γονάτου του και παρά τις απαγορεύσεις των γιατρών, δίνοντας πάρα πολλές λύσεις, χάρη στην μπασκετική του παιδεία,
τον Kill Bill, που έπαιξε φανερά αδύναμος λόγω γαστρεντερίτιδας,
τον Πρόεδρο, που ξέχασε το μπαλονάκι στην καρδιά και ήρθε να βοηθήσει όπως μπορεί,
τον Μανουέλ, που με την απόδοσή του φαινόταν ότι έπαιζε για τρεις, για τον εαυτό του, για τον αδερφό του και για τον κολλητό του,
τον Sailor, που θυμήθηκε τα νιάτα του και παρά τα παραπανίσια κιλά του, σκέπασε τους ουρανούς και απειλούσε το αντίπαλο καλάθι από κοντά και μακριά,
τον Παλτετσανάκη, που αν και το μπάσκετ δεν είναι μέσα στις προτιμήσεις του, δεν θα μπορούσε ν’ αφήσει μόνους τους συμπαίκτες του στο ποδόσφαιρο και ανταποκρίθηκε με επιτυχία στον ειδικό ρόλο που του ανατέθηκε,
τον Coach K, που αν και βρέθηκε να κοουτσάρει άλλη ομάδα, από αυτή που μέχρι τώρα προπονούσε, εντούτοις καθοδήγησε με μαεστρία και ψυχραιμία τους παίκτες του και προσπάθησε να πάρει από αυτούς το καλύτερο που μπορούσαν δώσουν
και τέλος αυτούς που οι διοργανωτές (των οποίων ο καλύτερος παίκτης και σκόρερ δεν είναι δικηγόρος και σύμφωνα με τον «κανονισμό» δεν έχει καν δικαίωμα συμμετοχής, εντούτοις ως ασκούμενος δικαστικός επιμελητής (!!!) έπαιξε κανονικά) δεν τους επέτρεψαν να συμμετέχουν εντός του αγωνιστικού χώρου, όμως αυτοί βρέθηκαν στο γήπεδο και παρά τη δικαιολογημένη πικρία τους από τον άδικο αποκλεισμό τους, ενίσχυσαν ως φίλαθλοι, όπως μπορούσαν την ομάδα.
Αγωνιστικά το παιχνίδι ξεκίνησε καλά για την ομάδα των Γιαννιτσών, που βασιζόμενη κυρίως στην καλή της άμυνα, ήταν από την αρχή μπροστά στο σκορ, με τους γηπεδούχους όμως να βρίσκονται πάντα σε απόσταση βολής και το ημίχρονο να λήγει ισόπαλο 29-29. Στο τρίτο δεκάλεπτο η ομάδα των Γιαννιτσών πήρε ένα μικρό προβάδισμα, τελικά όμως στο τελευταίο δεκάλεπτο οι παίκτες της προδόθηκαν από τις δυνάμεις τους και με πολλές λάθος επιλογές και κακές εκτελέσεις που οφείλονταν καθαρά στην κούραση έχασαν το προβάδισμα, βρέθηκαν πίσω στο σκορ και τελικά έχασαν με 58-54.

25 σχόλια:

  1. Μπασκετικός Παρατηρητής5 Ιουλίου 2013 στις 12:43 μ.μ.

    Κρίμα είναι τα παιδιά, αν έπαιζαν οι πέντε που δεν έπαιξαν θα έχαναν για τουλάχιστον 30 πόντους, και ας έπαιζε και ο "ασκούμενος δικαστικός επιμελητής - οικονομολόγος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφανής παρατηρητής5 Ιουλίου 2013 στις 1:55 μ.μ.

    Μη ξεχάσουμε και τον γράφοντα, που όπως πάντα έδειξε ψυχή και δύναμη κι ήταν και χθες ένας απ' τους διακριθέντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προσωπικά δεν θα μπορούσα να είμαι ευχαριστημένος με καμιά ήττα, παρόλα αυτά, έχω να πω ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ σε όλα τα παιδιά που αγωνίστηκαν, γιατί πραγματικά έδωσαν ότι είχαν και δεν είχαν. Θεωρώ ότι είμαστε νικητές, καθώς μόλις το μεσημέρι πληροφορηθήκαμε ότι το ρόστερ μας αλλάζει κατά 50% και επιστρατεύσαμε συναδέλφους τελευταία στιγμή. Για να προλάβω κακεντρεχή σχόλια του στυλ "μα αφού είχατε άτομα τι τους θέλατε τους συναδέλφους από άλλους συλλόγους;", να διευκρινίσουμε ότι δεν τους είχαμε αποκλείσει, ήταν επιλογή τους να μην συμμετέχουν στο πρωτάθλημα μπάσκετ και προς τιμή τους όταν τους χρειαστήκαμε έτρεξαν να βοηθήσουν.
    Είμαι ενθουσιασμένος με τους νέους φίλους που κάναμε από Θεσσαλονίκη και λυπάμαι που τακτικισμοί, οι οποίοι δεν θα έπρεπε να είχαν καμιά σχέση με τους αγώνες αυτούς, τους στέρησαν τη χαρά, όχι να σηκώσουν καμιά κούπα (γνωρίζουμε ότι δεν φτάνουν μέχρι εκεί οι δυνάμεις μας), αλλά πολύ απλά να παίξουν μπάσκετ.
    Συγχαρητήρια στον κόουτς, εξαιρετικός τεχνικός και άριστο παιδί.
    Να πούμε και ένα ευχαριστώ στον ακούραστο φίλο και εργάτη της ομάδας Stojan, που ήταν εκεί (όπως πάντα) και βοήθησε και αυτός από τον πάγκο.
    Προτείνω να πάρουμε την πρωτοβουλία να μην υπάρχουν τέτοιοι ανόητοι περιορισμοί ή τουλάχιστον όχι συνολικά, αλλά να επιτρέπεται ένας αριθμός συμμετοχών, από συλλόγους που δεν κατεβαίνουν στο πρωτάθλημα και με τον τρόπο αυτό δεν δίνουν τη δυνατότητα σε συναδέλφους να αγωνιστούν, καθώς και από μεγάλους συλλόγους που έχουν προκαθορισμένες συνθέσεις και στερούν από συναδέλφους τη χαρά συμμετοχής στο παιχνίδι.
    Τέλος, επειδή όποτε αγωνιστήκαμε αφήσαμε καλές εντυπώσεις, να διατηρήσουμε την ομάδα και κατά τη διάρκεια του χειμώνα, ώστε να μην μαζευόμαστε τον τελευταίο μήνα, όπως κάνουμε συνήθως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι φίλοι και συνάδελφοι από τον Δ.Σ. Θεσσαλονίκης θα είναι πάντα μέλη της ομάδας μας και θεωρώ αυτονόητο ότι είναι ευπρόσδεκτοι να συμμετέχουν σε οποιαδήποτε αθλητική διοργάνωση .... πλην του δικηγορικού πρωταθλήματος μπάσκετ (!!!!) που λαμβάνει μέρος ο Δικαιόπολις.
    ΥΓ. Εννοείται ότι είναι ευπρόσδεκτοι και στις άλλες τις μη αθλητικές εκδηλώσεις. Μην ξεχνάμε ότι τα κάρβουνα για το θερινό BBQ ήδη άρχισαν ν' ανάβουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κουίζ: τι κοιτάει ο γιάντες στην φώτο πριν τον αγώνα?

    α) την κόρη του
    β) τα χοτ-ντογκ στο κυλικείο
    γ) τα κρουασάν στο κυλικείο
    δ) τα χαμπουργκερ στο κυλικείο
    ε) τις πανσέτες στην ταβέρνα πίσω από το κυλικείο

    Ο νικητής του διαγωνισμού θα συμμετάσχει στο προσεχές μπάρμπεκιου δωρεάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η απάντηση είναι η (στ) και δεν υπάρχει στις επιλογές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι κανονισμοί του πρωταθλήματος μπάσκετ των συναδέλφων είναι γραμμένοι στα απλά ελληνικά και μπορεί ο καθένας να τους διαβάσει.Το γεγονός ότι τα Γιαννιτσά αποφάσισαν να δημιουργήσουν πρόβλημα σε ένα πρωτάθλημα στο οποίο συμμετέχουν όποτε η απόσταση ειναι μέχρι 150 km απο την πόλη τους,φανερώνει πολλά πράγματα.Επίσης ο συντάκτης του κειμένου "ξεχνάει" να αναφέρει ότι την ίδια θέση με τους διοργανωτές (για τη μη συμμετοχή δικηγόρων από άλλο πρωτοδικείο) είχαμε και οι υπόλοιπες ομάδες και μάλιστα κάποιες ζήτησαν την πλήρη απομάκρυνση σας από τη διοργάνωση!!Ευτυχώς οι διοργανωτές σας άφησαν να συμμετέχετε,αλλά με τους κανόνες που ίσχυσαν για όλους.Στη συνάντηση των αρχηγών,πάρθηκε η απόφαση,σύλλογοι που αριθμούν κάτω από 200 μέλη (όπως εσείς, να μπορούν να έχουν έναν συνάδελφο από άλλο Πρωτοδικείο.Οπότε σας περιμένουμε στον Πειραιά.(Αν και μάλλον θα βρείτε πάλι κάποια δικαιολογία,για να μην είστε.Όπως δεν ήσασταν σε Κυπρο,Ρόδο,Ηράκλειο)
    ΥΓ: Ο κύριος που είχατε,ο πολιτικός μηχανικός;;Είναι και δικηγόρος επίσης;;
    ΥΓ2: Στο παιχνίδι με τους διθοργανωτές σας έφταιγε ο οικονομολόγος..Στο παιχνίδι με το Ηράκλειο που ΚΑΚΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ σας επετράπει να παίξει ο πολιτικός μηχανικός,γιατί χάσατε με 40 πόντους στο κεφάλι;;;66-25 αν το έχετε ξεχάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπασκετικός Παρατηρητής8 Ιουλίου 2013 στις 12:39 μ.μ.

      άρα φίλε ανώνυμε οι Διοργανωτές έβαλαν παίκτη που δεν είχε δικαίωμα συμμετοχής και για "διαβολική" σύμπτωση ήταν και ο καλύτερος τους παίκτης. Εκτός και αν οι οικονομολόγοι έχουν δικαίωμα συμμετοχής οπότε θα ζητήσω συγνώμη.

      Διαγραφή
  8. το θετικό της πρωτοβουλίας μας ήταν οι αλλαγές στους κανονισμούς, ήτοι επετράπη η συγχώνευση συλλόγων και η συμμετοχή ενός δικηγόρου από άλλο σύλλογο. Επίσης, κατά πάσα πιθανότητα θα υπάρξουν όμιλοι και όχι ένα μίνι τουρνουά, όπως γινόταν μέχρι σήμερα.
    Στον αγαπητό φίλο από πάνω, ας του πούμε ότι πρόπερσι ήμασταν στα τελικά του ποδοσφαίρου και με δεδομένο ότι τα ίδια άτομα στελεχώνουμε τις δυο ομάδες, προφανώς ήταν αδύνατο να είμαστε σε δυο μέρη ταυτόχρονα, ενώ πέρυσι η οικονομική συγκυρία δεν μας επέτρεψε, μετά τα αλλεπάλληλα ταξίδια για το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, να πραγματοποιήσουμε άλλο ένα, μάλιστα πολυήμερο, για το μπάσκετ. Εφόσον λοιπόν περάσουμε από τους ομίλους και δεν υπάρξει κάποιο απρόοπτο, προφανώς και θα βρεθούμε με το φίλο στον Πειραιά.
    Τέλος, η προτροπή μας, "αφήστε μας να παίξουμε και ας γραφτεί στο φύλλο αγώνα ότι δεν κατεβήκαμε" λέει πολλά για το πως βλέπουμε τη συμμετοχή μας στο θεσμό και όλα τα υπόλοιπα είναι σαχλαμάρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επειδή μάλλον δεν καταλάβατε ΚΑΝ τι αλλαγές έγιναν,οι όμιλοι ακόμα και οι προκροματικοί θα γίνουν στον Πειραιά.Το τουρνουά δεν θα αλλάξει μορφή θα παραμείνει μίνι αλλά με τη διαδικασία των ομίλων.Η συγχώνευση συλλόγων είναι κάτι εντελώς ανεφάρμοστο γιατι προβλεπει μεγάλο αρίθμό δικηγόρων και οι ομάδες που συμμετέχουν συστηματικά απέχουν χιλιομετρικά πολύ μεταξύ τους(εκτός αν πεταχτούν νέοι σύλλογοι που θέλουν να έρθουν και μακάρι να γίνει αυτό).Το πως βλέπατε το τουρνουά φάνηκε από το email που στείλατε σε όλες τις ομάδες για παράπονα,αλλά ευτυχώς η Ρόδος σας απάντησε καταλλήλως.Επίσης το γεγονός ότι ειναι ερασιτεχνικό τουρνουά δικηγόρων δεν σημαίνει ότι δεν έχει κανόνες!!!
    ΥΓ: Το ποδοσφαιρικό τουρνούα των συναδέλφων μην το αναφέρετε ως παράδειγμα.Γιατί αφού συμμετέχετε και σε τελικές φάσεις,θα ξέρετε τι αίσχη γίνονται κάθε χρόνο με επεισόδια μεταξύ συναδέλφων (!!!), μηνύσεις,αγώνες παρουσία ΜΑΤ (!!!) και άλλα τέτοια γελοία!!!Το τουρνουά μπάσκετ δεν θα επιτρέψουμε να γίνει έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλος του Δικαιόπολις8 Ιουλίου 2013 στις 1:10 μ.μ.

    Ανώνυμε.
    Μιλάς λες και η διοργάνωση είναι κανένα δικό σου "μαγαζάκι" και κοιτάς να περιφρουρήσεις την τάξη σ' αυτό (... δε θα επιτρέψουμε να γίνει έτσι...) Δηλαδή εμείς επιδιώκουμε να πάρει άλλη μορφή, με μηνύσεις και παρουσία ΜΑΤ; Δε πιστεύω να εννοούσες κάτι τέτοιο.
    Αφού δε καταλάβαμε "ΚΑΝ" (κατά τη γνώμη σου) αλλαγές κλπ, και μάλλον πιστεύεις ότι τους "κανόνες" τους έχουμε γραμμένους στα παλιά μας τα παπούτσια, ξέρε τουλάχιστον ότι υπάρχουν ομάδες - σύλλογοι, που αν δεν γινόταν μ' αυτόν το τρόπο το τουρνουά, έχουν και παραέχουν διάθεση να συμμετέχουν (αυτοί οι σύλλογοι οι έτοιμοι να "πεταχτούν" όπως τους είπες).
    Διαφωνώ ή όχι όμως τη γνώμη σου τη σέβομαι.
    Έτσι ή αλλιώς πάντως, δε σημαίνει πως οποιαδήποτε διοργάνωση μπάσκετ, ποδοσφαίρου ή κάποια άλλη αύριο μεθαύριο, με όποια μορφή κι αν έχει αυτή, δε θα πρέπει να μεταλλάσσεται προς το καλύτερο με συζήτηση και προτάσεις.

    Όσο για το Δικηγορικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, μην είσαι και τόσο απαξιωτικός. Με τα όποια προβλήματά του που σωστά εντόπισες, δεν παύει να είναι μοναδικό Πανελλήνιο παράδειγμα μαζικής συμμετοχής τόσων πολλών συλλόγων, με ιστορία 30 ετών. Καθένας που συμμετέχει έχει και την ευθύνη να συμπεριφέρεται αναλόγως. Να το πάει ένα βήμα παρακάτω ή ένα βήμα παραπίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προφανώς οι προσδοκίες μας για ένα πρωτάθλημα μεγαλύτερης διάρκειας και ποιοτικότερο είναι μεγαλύτερες από άλλων, που επιθυμούν να παραμείνει ένα απλό τουρνουά. Δεν πειράζει, θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε και θα αναλάβουμε πρωτοβουλίες προς το σκοπό αυτό.
    Το ότι "η συγχώνευση συλλόγων είναι κάτι εντελώς ανεφάρμοστο" δεν το καταλαβαίνω, δηλαδή μπορείς να αποκλείσεις από τώρα ότι σύλλογος που δεν μετείχε γιατί πχ δεν συμπλήρωνε άτομα δεν θα συγχωνευθεί με άλλον; Και τέλος πάντων, γιατί επιδεικνύεις τέτοια διάθεση να μην πραγματοποιηθούν συγχωνεύσεις;
    Οι κανόνες είναι πάντα σεβαστοί, όταν όμως μπορούν να αλλάξουν προς το καλύτερο, γιατί σώνει και καλά δεν θα πρέπει να το συζητάμε; Αυτό κάνουμε, θέτουμε προς συζήτηση τις απόψεις μας και ελπίζουμε να βρούμε και άλλους που να συμφωνούν. Το γιατί αυτό είναι κακό, μάλλον θα πρέπει να ψάξει κανείς πολύ για να το βρει.
    Όσο για το ότι δεν καταλάβαμε ΚΑΝ, ας μας στείλει κάποιος ένα mail, αν δεν του είναι δηλαδή κόπος. Εκτός αν τα μιλήσατε, τα συμφωνήσατε και .... του χρόνου πάλι. Αν θέλεις την άποψή μου, όχι μόνο σε εμάς, αλλά σε όλους τους Συλλόγους, ακόμα και αυτούς που "δεν μετέχουν παραδοσιακά", όπως λες, στο πρωτάθλημα, πρέπει να στείλετε mail με τις αλλαγές, γιατί μπορεί να τους ενδιαφέρουν.
    Και επειδή παραπάνω το παρέλειψα, συγχαρητήρια στην Ρόδο που έχει ομαδάρα και μας νίκησε δικαιότατα με τεράστια διαφορά. Υποσχόμαστε ότι, με προσπάθεια, όταν τους ξανασυναντήσουμε θα είμαστε πιο ανταγωνιστικοί. Από κει και πέρα, το να χαίρεσαι με νίκη τρίτης ομάδας και όχι της δικής σου, δείχνει μικρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επειδή ταιριάζει στη συζήτηση8 Ιουλίου 2013 στις 1:31 μ.μ.

    ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
    29ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
    ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

    ..........................................

    Εξάλλου, σύμφωνα με το άρθρο 1 του Κανονισμού, σκοπός του πρωταθλήματος (βασικός λόγος διεξαγωγής του) είναι η «άθληση των δικηγόρων της πατρίδας μας, η γνωριμία μεταξύ τους και η συνεχής επαφή και επικοινωνία αυτών, προκειμένου να επιτευχθεί περαιτέρω σύσφιξη τόσο των σχέσεων αυτών όσο και των Δικηγορικών Συλλόγων τους». Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, τέθηκε ως στόχος η συμμετοχή κάθε χρόνο όσο το δυνατόν περισσότερων ομάδων (Δικηγορικών Συλλόγων), έτσι ώστε να αθλούνται όσο το δυνατόν περισσότεροι δικηγόροι, ενώ προβλέφθηκε και η δυνατότητα συμμετοχής ομάδων που προέρχονται από συγχώνευση δύο ή και περισσοτέρων Δικηγορικών Συλλόγων της ίδιας Εφετειακής Περιφέρειας (άρθρο 3 παρ. 3 του Κανονισμού).

    Περαιτέρω, προκειμένου να καταστεί δυνατή η κατά το δυνατόν ισότιμη συμμετοχή όλων των ομάδων των Δικηγορικών Συλλόγων, η οποία εκ των πραγμάτων αποτελεί προϋπόθεση και για την εν γένει συμμετοχή τους, προβλέφθηκε στο άρθρο 4 παρ. 2 και 4 του Κανονισμού η ενίσχυση των προερχόμενων από «ολιγομελέστερους» Δικηγορικούς Συλλόγους ομάδων με μη δικηγόρους ποδοσφαιριστές απασχολούμενους είτε στον ευρύτερο χώρο της Δικαιοσύνης (άρθρο 4 παρ. 2), είτε με μόνιμη σχέση δημοσίου δικαίου στο Δημόσιο ή σε Ν.Π.Δ.Δ (άρθρο 4 παρ. 4). Ο αριθμός των συμμετεχόντων από τις κατηγορίες αυτές μειώνεται όσο αυξάνεται ο αριθμός των εγγεγραμμένων δικηγόρων στον οικείο ή, σε περίπτωση συγχώνευσης, στους οικείους Δικηγορικούς Συλλόγους.
    Επομένως, βασικός λόγος θέσπισης της δυνατότητας συμμετοχής μη δικηγόρων ποδοσφαιριστών στο Πρωτάθλημα είναι η επίτευξη της κατά το δυνατόν ισότιμης συμμετοχής όλων των ομάδων, ακόμα και αυτών που προέρχονται από μικρότερους-επαρχιακούς Δικηγορικούς Συλλόγους. Η δυνατότητα αυτή αποτελεί συνήθως καθοριστικό παράγοντα για την εν γένει συμμετοχή των ομάδων που, λόγω περιορισμένου αριθμού δικηγόρων, δεν δύνανται να συγκροτούν (σχετικά ανταγωνιστικές) ομάδες, με αποτέλεσμα να μη συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα.

    Εξάλλου, όπως προκύπτει από τη γραμματική ερμηνεία των οικείων διατάξεων, για τους μεν απασχολούμενους στον ευρύτερο χώρο της Δικαιοσύνης προβλέφθηκε ως πρόσθετη προϋπόθεση να υπηρετούν στην περιφέρεια του οικείου Πρωτοδικείου, για τους δε απασχολούμενους στο Δημόσιο δεν τέθηκε η αυτή προϋπόθεση. Σημειωτέον δε, ότι οι δικηγόροι και ασκούμενοι δικηγόροι μπορούν να αγωνίζονται σε οποιαδήποτε ομάδα της ίδιας Εφετειακής Περιφέρειας με το Σύλλογο στον οποίο είναι εγγεγραμμένοι, ενώ ως μόνος περιορισμός τίθεται η μη δυνατότητα συμμετοχής δικηγόρων επαρχιακών Συλλόγων που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα σε ομάδες της Αθήνας, του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Τέλος, οι δικαστές και εισαγγελείς εξομοιώνονται με τους δικηγόρους και μπορούν να αγωνίζονται όπου επιθυμούν, ενώ από το 25ο Π.Π.Π.Δ.Σ. δεν εκδίδονται δελτία για να αγωνιστούν σε ομάδες Συλλόγων εκτός της Εφετειακής Περιφέρειας όπου υπηρετούν. Κατά συνέπεια, τόσο για τους δικηγόρους, ασκούμενους δικηγόρους και δικαστές, όσο και -απουσία ειδικής ρύθμισης- για τους απασχολούμενους στο Δημόσιο τίθεται ως τοπικός περιορισμός η συμμετοχή σε ομάδα της Εφετειακής Περιφέρειας όπου είναι εγγεγραμμένοι ή υπηρετούν. Αντίθετα, για τους απασχολούμενους στον ευρύτερο χώρο της Δικαιοσύνης ως τοπικός περιορισμός τίθεται η συμμετοχή τους σε ομάδα του Πρωτοδικείου όπου υπηρετούν. Εντούτοις, η διάκριση αυτή σε σχέση ιδίως με τους απασχολούμενους στο Δημόσιο δεν φαίνεται να βρίσκει έρεισμα και αντίκειται στον προαναφερθέντα σκοπό του Κανονισμού, καθόσον περιορίζει υπερβολικά τη δυνατότητα συμμετοχής των προσώπων αυτών στο Πρωτάθλημα και συνακόλουθα τη δυνατότητα ενίσχυσης των ομάδων Συλλόγων που εδρεύουν στην αυτή Εφετειακή Περιφέρεια.

    ..................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η παράθεση του κανονισμού αναφέρεται στο ποδόσφαιρο όχι στο μπάσκετ!!Εγώ απλά είδα το κείμενο σας το οποίο ήταν άκρως προσβλητικό για το τουρνουά και με σχόλια για έναν παίκτη της Βέροιας επίσης άστοχα καθώς παίζει με την ιδιότητα που αναφέρεται ειρωνικά εδώ και 3 χρόνια.Δηλαδή και στην Κύπρο τον είχαμε δει και στη Ρόδο(πράγμα που σημαίνει,ότι οι οργανωτικές επιτροπές των εκεί συλλόγων τον δέχτηκαν κανονικά,εκτός αν είναι και αυτές μέλη στα σενάρια συνομωσίας που φαντάζεστε!!Επίσης από όσο μάθαμε και ξέρετε και εσείς καλά,η απάντηση από ΟΛΕΣ τις ομάδες στα τερτίπια σας για συμμετοχή δικηγόρων εκτός Γιαννιτσών δόθηκε ομόφωνα ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ!!!!!!Επίσης σας καλώ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ,αναρτήστε την απάντηση του κ. Αβδελλή της Ρόδου στο email που στείλατε ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ!!!!Τέλος πάντων το να προσπαθεί κανείς να σας δείξει ότι έχετε λάθος είναι μάταιο,είναι φανερό.Τουλάχιστον σας καλώ να βρείτε τα λόγια του αγαπητού Προέδρου σας στο τραπέζι του αποχαιρετισμού (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΙΜΗΣΑΤΕ ΠΡΟΣΒΑΛΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ,ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΝΟΥΑ!!!!), ο οποίος Πρόεδρος δεν συμερίστηκε τα δικά σας λόγια και μίλησε για μια άρτια διοργάνωση,τίμησε τον διοργανωτή!!Γενικώς και προς τιμήν του,ήταν εκτός τοτ κλίματος που προσπαθήσατε να δημιουργήσετε ακόμα και κατά την διάρκεια της προθέρμανσης στο ματς με την Βέροια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Email που στάλθηκε στους Διοργανωτές8 Ιουλίου 2013 στις 7:31 μ.μ.

    «Αγαπητοί συνάδελφοι,

    Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε σχετικά με το θέμα της δυνατότητας ή μη συμμετοχής στην ομάδα του Συλλόγου μας, συναδέλφων του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης και της προτροπής σας να μην συμμετέχουν αυτοί στο επικείμενο πρωτάθλημα, σας ενημερώνουμε ότι η άποψη της ομάδας μας είναι ότι από την Προκήρυξη και κυρίως από τον σκοπό του πρωταθλήματος, που είναι «..η προαγωγή του αθλητικού ιδεώδους και η άθληση των δικηγόρων μελών των Συλλόγων Ελλάδας και Κύπρου, η γνωριμία μεταξύ τους και η συνεχή επαφή και επικοινωνία αυτών, προκειμένου να επιτευχθεί περαιτέρω σύσφιξη τόσο των σχέσεων αυτών, όσο και των Δικηγορικών Συλλόγων μεταξύ τους. Στόχος είναι επίσης η κατάδειξη της συνεργασίας μεταξύ των Δικηγορικών Συλλόγων και της προαγωγής του παραγομένου προϊόντος τόσο στην καθαρά αθλητική του διάσταση όσο και στην πολιτιστική του προέκταση. Στόχος επίσης είναι κάθε χρόνο να συμμετέχουν σ’ αυτό όσο το δυνατόν περισσότερες ομάδες και να αθλούνται όσο το δυνατόν περισσότεροι δικηγόροι, έτσι ώστε να επεκτείνεται σταδιακά αυτό το δίκτυο επικοινωνίας και συνεργασίας σε όλους τους Δικηγορικούς Συλλόγους σε κάθε σημείο της Ελλάδας και της Κύπρου και να ισχυροποιείται ο θεσμός…», όχι μόνο δεν προκύπτει απαγόρευση συμμετοχής συναδέλφων ενός Συλλόγου στην ομάδα κάποιου άλλου, αλλά τουναντίον ίσως είναι το ευκταίο διότι κατ’ αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται μεγαλύτερη σύσφιξη των σχέσεων και επικοινωνία μεταξύ τους.

    Σημειωτέον οι συγκεκριμένοι παίκτες οι οποίοι μάλιστα έχουν και καταγωγή από την περιοχή μας, συμμετέχουν εδώ και δύο μήνες στην προετοιμασία της ομάδας μας (προπονήσεις, φιλικοί αγώνες), διανύοντας αρκετά χιλιόμετρα από τη Θεσσαλονίκη προς Γιαννιτσά και το αντίστροφο και ηθικά είναι τουλάχιστον ανεπίτρεπτο να απαγορεύσουμε τη συμμετοχή τους στο Δικηγορικό Πρωτάθλημα, την τελευταία στιγμή, χωρίς μάλιστα αυτή ν’ απαγορεύεται από την Προκήρυξη του Πρωταθλήματος. Εξάλλου και στο Δικηγορικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, που είναι θεσμός πολύ αρχαιότερος από αυτόν της Καλαθοσφαίρισης, δεν απαγορεύεται η συμμετοχή παικτών από διαφορετικούς Δικηγορικούς Συλλόγους.

    Σε κάθε περίπτωση η για οιοδήποτε λόγο «απαγόρευση» συμμετοχής συναδέλφων δικηγόρων σε δικηγορικό πρωτάθλημα είναι παντελώς αντίθετη με τους σκοπούς και τους στόχους του.

    Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω και προς αποφυγή τυχόν παρεξηγήσεων, σας ενημερώνουμε ότι οι συνάδελφοι από τον Δικηγορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης, θα συμμετέχουν κανονικά στην αποστολή της ομάδας μας.

    Η ομάδα του Δικηγορικού Συλλόγου Γιαννιτσών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητοί συνάδελφοι,

    Με χαρά φέτος η ομάδα μπάσκετ του Δικηγορικού Συλλόγου Γιαννιτσών δήλωσε συμμετοχή στο 6ο Πρωτάθλημα Καλαθοσφαίρισης Δικηγορικών Συλλόγων της Ελλάδας και της Κύπρου, επιστρέφοντας στο θεσμό έπειτα από την απουσία μας στα τρία τελευταία πρωταθλήματα. Όπως πιθανόν θα σας είναι γνωστό ο Σύλλογος μας, αριθμεί πολύ λίγα μέλη (περίπου 90). Για να συγκροτήσουμε λοιπόν ομάδα θα πρέπει να αντλήσουμε παίκτες από μία πολύ μικρή δεξαμενή, η οποία γίνεται ακόμη μικρότερη, αν τεθούν εκτός οι γυναίκες, οι μεγάλοι σε ηλικία κι αυτοί που έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας με χρόνιες παθήσεις (σε αρθρώσεις κλπ). Από τη δεξαμενή αυτή λοιπόν βγαίνουν μόλις επτά παίκτες και οι περισσότεροι από αυτούς με όχι καλή φυσική κατάσταση, οπότε για τη συμπλήρωση ενός αξιοπρεπούς ρόστερ, βρέθηκε η λύση της συμπλήρωσής του με συναδέλφους από Θεσσαλονίκη, οι οποίοι δεν συμμετέχουν στις δύο ομάδες της Θεσσαλονίκης και δέχτηκαν με χαρά να αγωνιστούν με την ομάδα του Συλλόγου μας, καθώς έχουν καταγωγή από την περιοχή μας. Μάλιστα όταν προ διμήνου περίπου ξεκινήσαμε την προετοιμασία της ομάδας (προπονήσεις, φιλικοί αγώνες), καίτοι έπρεπε να διανύσουν περίπου 120 χλμ (πήγαινε-έλα) ήταν οι μοναδικοί που έδωσαν ανελλιπώς το παρόν, λόγω της μεγάλης τους επιθυμίας και της δυνατότητας που τους έδωσε η ομάδα του Συλλόγου μας να συμμετέχουν στο δικηγορικό πρωτάθλημα μπάσκετ.

    Τις τελευταίες ημέρες μας έγινε γνωστό από τον Διοργανωτή Σύλλογο, με τον οποίο θα τεθούμε και αντιμέτωποι στην πρεμιέρα, ότι δεν μπορούν να συμμετέχουν οι συγκεκριμένοι παίκτες στην ομάδα, διότι αυτό δεν επιτρέπεται.

    Επειδή το συγκεκριμένο πρωτάθλημα διεξάγεται με βάση την προκήρυξη του διοργανωτή συλλόγου, από την ανάγνωση της οποίας όμως δεν προκύπτει αυτή η «απαγόρευση» αποστείλαμε στους διοργανωτές το παρακάτω έγγραφο, το οποίο έχει ως εξής:
    ..............................................................

    Θα παρακαλούσαμε να έχουμε τις απόψεις των ομάδων σας επί του θέματος.


    Η ομάδα του Δικηγορικού Συλλόγου Γιαννιτσών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι θα γινόταν εάν δεν είχαμε κληρωθεί με την Βέροια στο πρώτο παιχνίδι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απάντηση εκπροσώπου της Ρόδου8 Ιουλίου 2013 στις 7:35 μ.μ.

    ΛΙΓΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤO BASKET

    Πώς να προβάλεις το σωστό χωρίς να προσβάλεις το λάθος;

    Προσωπικά μ’ αρέσει να παίζω μπάσκετ με την ομάδα των Δικηγόρων αλλά και να ασχολούμαι με αυτήν - διότι :

    α. Διασκεδάζω με το παιγνίδι όσο παίζω και είναι από τα πιο ευχάριστα πράγματα που μπορώ να κάνω.

    β. Έχω γνωρίσει και συνεχίζω να γνωρίζω ανθρώπους, που σε πυκνότητα μεγαλύτερη από κάθε άλλο τομέα ενασχόλησής μου, αποδεικνύονται περσόνες με χιούμορ, άποψη και ενδιαφέρον για τη ζωή και όχι ουδέτεροι, άχρωμοι και παραιτημένοι. Με πολλούς απ’ αυτούς έχουμε μοιραστεί πολύ ωραίες και αξιομνημόνευτες στιγμές.

    γ. Κάνω φιλίες με παίχτες απ’ όλη την Ελλάδα αλλά κι από άλλες χώρες, ανθρώπους που πιθανόν δε θα γνώριζα αλλιώς ποτέ και με τους οποίους έχουμε κοινή οπτική – όχι απαραιτήτως κοινή άποψη- για τα μικρά και τα μεγάλα.

    δ. Εν όψει των διοργανώσεων βρίσκομαι με αυτούς και με άλλους και καλαμπουρίζουμε απολαμβάνοντας αυτά που συμβαίνουν μέσα κι έξω από το γήπεδο, γελάμε με τις ίντριγκες, τα παρασκήνια και όλ’ αυτά που φαίνονται σπουδαιοφανή και σοβαροφανή, ενώ είναι ένα κλάσμα κλάσματος σε σχέση με τη ζωή που παίζεται στο μεγάλο γήπεδο.

    ε. Απολαμβάνω να διαπιστώνω ότι βελτιώνομαι, κυρίως παίζοντας καλύτερα απ’ ότι έπαιζα εγώ ο ίδιος την προηγούμενη φορά. Η νίκη είναι κυρίως έναντι του εαυτού μου.
    Αυτή είναι η δική μου σειρά αξιολόγησης.

    Η όλη κατάσταση με τις κατατάξεις, τις νίκες, τις διαμαρτυρίες, τις αποσύρσεις , τις ενστάσεις , τους ξυλοδαρμούς και τις μηνύσεις μεταξύ συναδέλφων και τα λοιπά, που έχουν απαξιώσει τον αντίστοιχο ποδοσφαιρικό τουρνουά μεταξύ συναδέλφων και είναι συνδεδεμένα με τη λογική της επικράτησης , σίγουρα δεν συνάδουν με κανέναν από τους λόγους για τους οποίους παίζω και σίγουρα θα πρέπει την νοοτροπία αυτή , να τη κρατήσουμε μακριά απ’το Basket .

    Αγαπητέ συνάδελφε αν όντως η προσέγγισή σου είναι αυτή που αναφέρεις στο mail σου , καλό θα ήταν να συμπληρώσεις τα όποια κενά της ομάδας σου με συναδέλφους από τον σύλλογό σας και ας αφήσουμε τουλάχιστον μεταξύ μας , τους νομικίστικους συλλογισμούς .

    Γενικά η κατάσταση είναι δύσκολη, μην την κάνουμε δυσκολότερη. Ας ευχαριστηθούμε αυτά που μας δίνεται η δυνατότητα να ευχαριστηθούμε, μακριά από συλλογιστικές που δημιουργούν πρόβλημα στο θεσμό .

    Αν κάποιοι βλέπουν το μπάσκετ όχι σαν ένα ωραίο παιγνίδι αλλά σαν έναν αγώνα προς επικράτηση, είναι βέβαιο ότι θα κάνουν δύσκολη τη ζωή τους και – το πιο σημαντικό - θα δυσκολέψουν τη ζωή και των άλλων.
    Η ζωή είναι εκεί έξω και η νίκη είναι καθημερινός αγώνας απέναντι στην πραγματικότητα και όχι ενστάσεις , πόντοι, φάουλ κ.λ.π τουλάχιστον στο επίπεδο και για τους λόγους που παίζουμε εμείς μπάσκετ .

    Με φιλικά αισθήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απάντηση στην απάντηση8 Ιουλίου 2013 στις 7:37 μ.μ.

    Συμφωνούμε διαφωνώντας ή διαφωνούμε συμφωνώντας;

    Φίλε ...... (θα μου επιτρέψεις να σε αποκαλώ φίλε, αν και δεν γνωριζόμαστε),

    Συμφωνώ απόλυτα με τις σκέψεις σου, αλλά το συμπέρασμά σου όσον αφορά την ομάδα μας είναι μάλλον αυθαίρετο. Τα «όποια κενά της ομάδας» μου τα συμπληρώσαμε με συναδέλφους από Θεσσαλονίκη, όχι γιατί «κόψαμε» συναδέλφους του Συλλόγου μας, που δεν ήταν και τόσο ικανοί αγωνιστικά, αλλά γιατί δεν υπάρχουν άλλοι που να ενδιαφέρονται να συμμετέχουν και από την άλλη οι συνάδελφοι από Θεσσαλονίκη δεν ήρθαν για να μας βοηθήσουν με την αγωνιστική αξία τους να βρεθούμε ψηλά στην κατάταξη, αλλά ήρθαν γιατί έχοντας διάθεση να παίξουν μπάσκετ στο δικηγορικό πρωτάθλημα, δεν τους δόθηκε η ευκαιρία από τις υπάρχουσες ομάδες της Θεσσαλονίκης, αλλά από τη δικιά μας.

    Ίσως να κάναμε λάθος που δεν διευκρινίσαμε το ζήτημα από την αρχή, αλλά το θεωρούσαμε δεδομένο, λόγω και της δυνατότητας που υπάρχει και στο ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα, στο οποίο συμμετέχουν όλοι οι παίκτες της ομάδας μας και δεν έχει μόνο τα αρνητικά που αναφέρεις.

    Σ’ ένα πρωτάθλημα όμως που κυρίαρχος στόχος δεν είναι η κατάταξη, αλλά όλα αυτά που αναφέρεις, πώς μπορούμε σήμερα να πούμε στους συναδέλφους από τη Θεσσαλονίκη, παιδιά δεν θα παίξετε γιατί είστε από άλλη γειτονιά;

    Θα χαρώ πολύ να τα πούμε και από κοντά.

    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παιδιά πρώτον, είμαστε δυο σύλλογοι γειτονικοί και μας συνδέουν και προσωπικές φιλίες μεταξύ μας. Ο στόχος του τουρνουά μπάσκετ είναι η περιφρούρηση του καλού πνεύματος που υπάρχει μακρυά από ανταγωνισμούς και πρωταθλητισμούς. Για να μην εκφυλιστεί όπως (θεωρώ) το τουρνουά ποδοσφαίρου με ομάδες με μισό ρόστερ μη σχετικών με τον κλάδο, μαλώματα, ξύλο, παρουσίες εισαγγελέων κλπ. Κι έφτασε να καταντήσει έτσι ο ποδοσφαιρικός θεσμός ακριβώς επειδή στην προκήρυξη της κάθε επόμενης χρονιάς χαλάρωνε σιγά σιγά όλο και πιο πολύ η αλυσίδα των ασυμβίβαστων συμμετοχής. Η προκήρυξη του φετινού τουρνουά ήταν στο επίμαχο κομμάτι ακριβώς η ίδια με την περσινή της Ρόδου, που επιτρέπει τη συμμετοχή 1 μη δικηγόρου, αλλά συμβολαιογράφου, κλητήρα, κλπ. Κι εκεί συμμετείχε κανονικά ο παίχτης ως ασκούμενος δικ.επιμελητής, νόμιμα εγγεγραμμένος στο Σύλλογο με παραστάσεις σε εκθέσεις επίδοσης. Όλα αυτά τα έγγραφα στάλθηκαν και στο προηγούμενο τουρνουά και δεν υπήρξε θέμα. Το πτυχίο ΑΕΙ που έχει δεν του απαγορεύει βάσει του Κώδικα Δικ.Επιμελητών να εγγραφεί ως τέτοιος. Όσο για το θέμα των Γιαννιτσών με τα 3 παιδιά από Θεσ/νικη ξαναλέω ότι η απόφαση που πάρθηκε δεν ήταν των διοργανωτών αλλά ομόφωνη απόφαση όλων των συμμετεχόντων Συλλόγων που ερωτήθησαν σχετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι άλλο πράγμα η χρήση ενός μη δικηγόρου, υπό τις αυστηρές πάντα προυποθέσεις που τίθενται κι άλλο πράγμα η μισή ομάδα ενός συλλόγου να απαρτίζεται από μέλη άλλου συλλόγου. Είναι σα να λέμε ότι η Εθνική Ελλάδος έχει στην 5αδα τρεις παίχτες π.χ. Ισπανούς. Είναι Εθνική Ελλάδος; Αντιλαμβάνομαι τη δυσκολία σε μικρούς συλλόγους να στηθεί ένα ρόστερ και γι'αυτό αλλάζει κάπως η προυπόθεση συμμετοχης στον Πειραια. Ελπίζω μόνο να μείνει εκεί και να μην ξεχειλώσει περισσότερο. Άλλωστε και στο ποδόσφαιρο, που τα Γιαννιτσά έχουν παράδοση, με όσες ομάδες ήρθε αντιμέτωπες ο Δ.Σ.Βέροιας εισέπραττε τα συγχαρητήρια για το ότι είναι αμιγώς δικηγορική ομάδα, ασχέτως του αν το επίπεδο δεν είναι καλό. Κι αυτό λέει πολλά για το πώς βλέπουμε τα πράγματα. Ελπίζω να λήξει εδώ το θέμα και να μη μαλώνουμε πάνω από ένα θεσμό που φτιάχτηκε για να μας ενώνει. Συγχαρητήρια και στην ομάδα μπάσκετ των Γιαννιτσών που, παρότι δεν χρησιμοποίησε τους 3 αυτούς παίχτες, αποδείχθηκε πολύ αξιόμαχη και εκνευριστικά (με χιούμορ το λέω) εύστοχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιχάλης Χατζημιχαηλίδης9 Ιουλίου 2013 στις 9:22 μ.μ.

      Φίλε Μιχάλη,
      καταρχήν θα χρειαστούμε μία XL μπλούζα ακόμη, όμως μην ανησυχείς θα σου επιστρέψουμε μία L.
      Το θέμα για εμάς έχει κλείσει ήδη και νομίζω ότι και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού μεταξύ μας, αλλά και μετά τη λήξη του, το κλίμα ήταν πολύ καλό και τίποτα δεν έδειχνε όλα αυτά που ο «ανώνυμος» θέλησε να παρουσιάσει.
      Εγώ θα σας δώσω συγχαρητήρια για τη διοργάνωση και για το χρόνο και τον κόπο που αφιερώσατε όλα τα παιδιά της οργανωτικής, για να τους εξυπηρετήσετε όλους.
      Δυστυχώς όμως κάνεις λάθος όσον αφορά τον «εκφυλισμό» του τουρνουά του ποδοσφαίρου και λέω δυστυχώς γιατί «τα επεισόδια, τα μαλώματα και το ξύλο» τα προκαλούν δυστυχώς συνάδελφοί μας και όχι τρίτοι μη δικηγόροι, οι οποίοι συνήθως είναι και πιο προσεκτικοί στις αντιδράσεις τους, λόγω του ότι νοιώθουν φιλοξενούμενοι στο πρωτάθλημα.
      Επιπλέον θα πρέπει να ξέρεις ότι αν δεν επιτρεπόταν να έχουμε τρεις δημοσίους υπαλλήλους στην ποδοσφαιρική ομάδα, το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα μπορούσαμε να συμμετέχουμε ούτε εκεί, αφού στο Σύλλογό μας αυτοί που γυμνάζονται ή μπορούν να γυμναστούν (ασχέτως αν ξέρουν ποδόσφαιρο ή μπάσκετ) δεν ξεπερνούν τους 10-12.
      Αυτά πολύ φιλικά κι ελπίζω να τα πούμε και πάλι σύντομα.

      Διαγραφή
  22. Φιλικά συνάδελφε Χασιώτη, συμφωνώ σε πολλά απ' τα γραφόμενά σου και σε άλλα διαφωνώ. Νομίζω πάντως πως δεν έχει νόημα η συνέχιση της συζήτησης. Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, όλοι κατάλαβαν ότι ήθελαν να καταλάβουν.

    Το βήμα της ιστοσελίδας μας, είναι πάντοτε ανοιχτό σε όλους και φυσικά όχι μόνο στα μέλη του Δικαιόπολις. Άλλωστε αυτό είναι και το ζητούμενο, το να γράφει κανείς τις σκέψεις - απόψεις του, έστω κι αν διαφωνούμε μαζί του.

    Υ.Γ. Παροτρύνω "δραματικά" να ασχοληθούμε και με το άλλο σοβαρό και φλέγον ζήτημα (αυτό του θερινού bbq) που φέτος το παραμελήσαμε εντελώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συνονόματε Μιχάλη, αρχικά για την μπλούζα, δυστυχώς έχουν περισσέψει μόνο L. Τέτοιες μπορώ να σου στείλω όσες θες. Οι τελευταίες XL πήγαν στους προέδρους. Όσο για το ποδόσφαιρο, θα συμφωνήσω απόλυτα. Δυστυχώς δικηγόροι τα προκαλούν αυτά. Απλά γνώμη μου είναι ότι το επιπλέον επίπεδο που δίνουν σε κάποιες ομάδες μη δικηγόροι/δημόσιοι υπάλληλοι σε κάποιες ομάδες και τις κάνει υπολογίσιμες είναι που κάνει τους (δυστυχώς) συναδέλφους να αντιδρούν με έναν υπέρμετρο ανταγωνισμό και να ξεχνούν για ποιο λόγο γίνονται αυτά τα τουρνουά (δεν αναφέρομαι φυσικά σ' εσάς). Κι αυτό φυσικά έχει τις εξαιρέσεις του.
    Φίλε συνάδελφε Παλτετσανάκη, να το παίξω λίγο Πρόεδρος της Δημοκρατίας σε Ολυμπιακούς Αγώνες και να πω ότι απαιτώ την έναρξη του θερινού bbq!

    ΑπάντησηΔιαγραφή